Aplikovaný marketing - Helena Nízka, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2007

6,51 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Čítaná
Aplikovaný marketing - Helena Nízka, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2007
Čítaná
Aplikovaný marketing - Helena Nízka, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2007

Aplikovaný marketing
Čítaná

Vstup Slovenska do Európskej únie a globalizačné procesy spôsobili zmeny jednak v ekonomike SR, jednak vo využívaní doterajších marketingových nástrojov v hospodárskej praxi... Čítať viac

Vydavateľstvo
Wolters Kluwer (Iura Edition), 2007
Počet strán
198

Vstup Slovenska do Európskej únie a globalizačné procesy spôsobili zmeny jednak v ekonomike SR, jednak vo využívaní doterajších marketingových nástrojov v hospodárskej praxi podnikov. Čítať viac

  • Pevná väzba
  • Výborný stav
  • Slovenčina
9,30 €

6,51 €

-30 %
Na sklade
Posielame ihneď

Čítané knihy nám môžete poslať aj vy!

Pošlite nám svoje prečítané knihy a získajte poukážku na nákup.

Vyskúšať Knihovrátok

Naši škriatkovia odporúčajú

Kníhkupectvo splnených snov - Jenny Colgan, Metafora, 2024
Aplikovaný marketing - Helena Nízka, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2007
6,51 €

Viac o knihe

Vstup Slovenska do Európskej únie a globalizačné procesy spôsobili zmeny jednak v ekonomike SR, jednak vo využívaní doterajších marketingových nástrojov v hospodárskej praxi podnikov. Vďaka týmto zmenám sa vo väčšine odvetví stalo nevyhnutnosťou využívanie princípov marketingu s cieľom získať konkurenčnú výhodu oproti ostatným účastníkom na trhu. Autorka sa v publikácii podrobne venuje agropotravinárskemu marketingu, marketingu v odevnom priemysle, ekologickému marketingu, marketingu univerzít a vysokých škôl a zážitkovému a event marketingu.

Publikácia je určená nielen študentom, ale aj marketingovým odborníkom z hospodárskej praxe, ktorí môžu uvedené poznatky využiť na získanie výhodnejšej pozície podniku na trhu, nových zákazníkov, ako aj vyšších trhových podielov.
Čítať viac
Počet strán
198
Väzba
pevná väzba
Rozmer
151×212 mm
Hmotnosť
353 g
Rok vydania
2007
Naše katalógové číslo
1722453
Jazyk
slovenčina
Vydavateľstvo
Wolters Kluwer (Iura Edition)
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

„Celkom názorne som zistil, akú moc predstavuje pevná viera a aké jednoduché je vyvolať ju. Stačí, aby si ty vedel o niečo viac ako tí, čo majú veriť. Potom je ľahké robiť zázraky.“

Alamut - Vladimir Bartol, 2004
Alamut
Vladimir Bartol