The New Strategic Brand Management - Jean-Noël Kapferer, Kogan Page, 2015

53,01 €

Pridajte do košíka a poštovné máte zadarmo :)
The New Strategic Brand Management - Jean-Noël Kapferer, Kogan Page, 2015
The New Strategic Brand Management - Jean-Noël Kapferer, Kogan Page, 2015

The New Strategic Brand Management

Advanced Insights and Strategic Thinking

Adopted internationally by business schools, MBA programmes and marketing practitioners alike, "The New Strategic Brand Management" is simply the reference source for senior... Čítať viac

Vydavateľstvo
Kogan Page, 2015
Počet strán
492

Adopted internationally by business schools, MBA programmes and marketing practitioners alike, "The New Strategic Brand Management" is simply the reference source for senior strategists, positioning professionals and postgraduate students... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Angličtina

53,01 €

Na objednávku
Dodanie môže trvať viac ako 30 dní

Dostupné v jednej knižnici. Požičať v knižnici

Ďalšie knižné vydania
The New Strategic Brand Management - Jean-Noël Kapferer, Kogan Page, 2008
Brožovaná väzba
Angličtina, 2008
Vypredané

Naši škriatkovia odporúčajú

Telá - Klára Vlasáková, Literárna bašta, 2024
The New Strategic Brand Management - Jean-Noël Kapferer, Kogan Page, 2015
53,01 €

Viac o knihe

Adopted internationally by business schools, MBA programmes and marketing practitioners alike, The New Strategic Brand Management is simply the reference source for senior strategists, positioning professionals and postgraduate students. Over the years it has not only established a reputation as one of the leading works on brand strategy but also has become synonymous with the topic itself. The new edition builds on this impressive reputation and keeps the book at the forefront of strategic brand thinking. Revealing and explaining the latest techniques used by companies worldwide, author Jean-Noel Kapferer covers all the leading issues faced by the brand strategist today, supported by an array of international case studies. With both gravitas and intelligent insight, the book reveals new thinking on topics such as putting culture and content into brands, the impact of private labels, the new dynamics of targeting and the comeback of local brands.
Čítať viac
Počet strán
492
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
188×247 mm
Hmotnosť
995 g
ISBN
9780749465155
Rok vydania
2015
Naše katalógové číslo
258743
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
Kogan Page
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

Ako sa páčila kniha vám?

„Neviem o sebe nič dopredu a moje dobrodružstvá sa začínajú až vo chvíli, keď o nich rozprávam.“

Jednoducho je to tak - Gérard Depardieu, Lionel Duroy, 2015
Jednoducho je to tak
Gérard Depardieu, Lionel Duroy