Alchemy - Rory Sutherland, William Morrow, 2019

31,99 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Alchemy - Rory Sutherland, William Morrow, 2019
Alchemy - Rory Sutherland, William Morrow, 2019

Alchemy

The Dark Art and Curious Science of Creating Magic in Brands, Business, and Life

Why is Red Bull so popular, though everyone—everyone!—hates the taste? Humans are, in a word, irrational, basing decisions as much on subtle external signals (that little blue... Čítať viac

Vydavateľstvo
William Morrow, 2019
Počet strán
384

Why is Red Bull so popular, though everyone—everyone!—hates the taste? Humans are, in a word, irrational, basing decisions as much on subtle external signals (that little blue can) as on objective qualities (flavor, price, quality). The surrounding ... Čítať viac

  • Pevná väzba
  • Angličtina

31,99 €

Na objednávku
Dodanie môže trvať viac ako 30 dní
Ďalšie knižné vydania (3)
Alchemy - Rory Sutherland, WH Allen, 2021
Brožovaná väzba
Angličtina, 2021
Na sklade 2 ks

15,95 €


Alchemy - Rory Sutherland, WH Allen, 2019
Brožovaná väzba
Angličtina, 2019
Vypredané

Alchymie - Rory Sutherland, Jan Melvil publishing, 2021
Pevná väzba
Čeština, 2021
Na sklade 3 ks

21,95 €


Ďalšie knižné vydania

Naši škriatkovia odporúčajú

Telá - Klára Vlasáková, Literárna bašta, 2024
Alchemy - Rory Sutherland, William Morrow, 2019
31,99 €

Viac o knihe

Why is Red Bull so popular, though everyone—everyone!—hates the taste? Humans are, in a word, irrational, basing decisions as much on subtle external signals (that little blue can) as on objective qualities (flavor, price, quality). The surrounding world, meanwhile, is irreducibly complex and random. This means future success can't be projected on any accounting spreadsheet. To strike gold, you must master the dark art and curious science of conjuring irresistible ideas: alchemy.

Based on thirty years of field work inside the largest experiment in human behavior ever conceived—the forever-unfolding pageant of consumer capitalism—Alchemy, the revolutionary book by Ogilvy advertising legend Rory Sutherland, whose TED talks have been viewed nearly seven million times, decodes human behavior, blending leading-edge scientific research, absurdly entertaining storytelling, deep psychological insight, and practical case studies from his storied career working on campaigns for AmEx, Microsoft, and others.

Heralded as "one of the leading minds in the world of branding" by NPR, Sutherland is a unique thought leader, as comfortable exchanging ideas with Nobel Prize winners Daniel Kahneman and Richard Thaler (both interviewed in these pages) as he is crafting the next product launch. His unconventional and relentlessly curious approach has led him to discover that the most compelling secrets to human decision-making can be found in surprising places:

What can honey bees teach us about creating a sustainable business?

How could budget airlines show us how to market a healthcare system?
Why is it better to be vaguely right than precisely wrong?
What might soccer penalty kicks teach us about the dangers of risk-aversion?

Better "branding," Sutherland reveals, can also be employed not just to sell products, but to promote a variety of social aims, like getting people to pay taxes, improving public health outcomes, or encouraging more women to pursue careers in tech.

Equally startling and profound, Sutherland's journey through the strange world of decision making is filled with astonishing lessons for all aspects of life and business.
Čítať viac

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

4,2 / 5

6 hodnotení

3
2
0
1
0

Ako sa páčila kniha vám?

Recenzie čitateľov

Monika
Neoverený nákup
17.11.2021
Famózna
Ak Vám nič nehovoria behavorialne vedy a neviete ako ich vyuzit v marketingu,toto je ten pravý zdroj informácií. Rory rozpráva o tom ako ľudské správanie ovplyvňuje naše nákupné preferencie. Prečo sú niektoré kampane z pohľadu ľudského správania tak šialene uspešné a samozrejme aj naopak. Ako dokážu zdanlivo malé zmeny priniesť obrovské pokroky v predajoch. Prečo si kupujeme drahé autá, prečo nám záleží na kvalitnom papieri, papierových taškách s textilnými uchytmi, ako je možné, že nechutný a drahý nápoj v malej plechovke je tak úspešný... Vynikajúca! Odporúčam všetkým marketérom. Čítať viac
Monika
Neoverený nákup
17.11.2021
Famózna
Ak Vám nič nehovoria behavorialne vedy a neviete ako ich vyuzit v marketingu,toto je ten pravý zdroj informácií. Rory rozpráva o tom ako ľudské správanie ovplyvňuje naše nákupné preferencie. Prečo sú niektoré kampane z pohľadu ľudského správania tak šialene uspešné a samozrejme aj naopak. Ako dokážu zdanlivo malé zmeny priniesť obrovské pokroky v predajoch. Prečo si kupujeme drahé autá, prečo nám záleží na kvalitnom papieri, papierových taškách s textilnými uchytmi, ako je možné, že nechutný a drahý nápoj v malej plechovke je tak úspešný... Vynikajúca! Odporúčam všetkým marketérom. Čítať viac
14.7.2021
Čítala som spoločne s knižkou Matematika pre život. Výborne sa dopĺňajú. Sú plné zaujímavosti, písané pútavo, ale zas úplne oddychovky to nie sú a pozornosť vyžadujú. Matematika pro život vám ukáže, že matematiky sa nemusíte báť, obklopuje nás a vlastne sa hodí poznať pár zákonitostí. A naopak nepochopenie môže viesť k veľkým omylom. Alchymie vám naopak ukáže, čo by logicky fungovať malo, ale realita je iná, pretože ľudské myslenie je... nuž, nerozhodujeme sa vždy logicky. Ale pritom to svojim spôsobom dáva zmysel. Zamerané viac na marketing, ale ide aj do ďalších oblastí. Knihy sú si podobné a pritom tak rozdielne. Dokonca sa niektoré príbehy objavia v oboch (napríklad prípad Sally Clarkovej). Každá uchopuje svet z inej strany. Matematika na to ide logicky, Alchymie psycho-logicky. Obe bavili a odporúčam. Čítať viac

„Je také chasidské príslovie: Keď bežíme za šťastím, utekáme od spokojnosti.“

Tu som - Jonathan Safran Foer, 2018
Tu som
Jonathan Safran Foer