Masters of Doom: How Two Guys Created an Empire and Transformed Pop Culture - David Kushner, Little, Brown, 2004

11,34 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Masters of Doom: How Two Guys Created an Empire and Transformed Pop Culture - David Kushner, Little, Brown, 2004
Masters of Doom: How Two Guys Created an Empire and Transformed Pop Culture - David Kushner, Little, Brown, 2004

Masters of Doom: How Two Guys Created an Empire and Transformed Pop Culture

Masters of Doom is the amazing true story of the Lennon and McCartney of video games: John Carmack and John Romero. Together, they ruled big business. They transformed popular... Čítať viac

Vydavateľstvo
Little, Brown, 2004
Počet strán
352

Masters of Doom is the amazing true story of the Lennon and McCartney of video games: John Carmack and John Romero. Together, they ruled big business. They transformed popular culture. And they provoked a national controversy... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Angličtina

11,34 €

Na objednávku
Dodanie môže trvať viac ako 30 dní

Naši škriatkovia odporúčajú

Telá - Klára Vlasáková, Literárna bašta, 2024
Masters of Doom: How Two Guys Created an Empire and Transformed Pop Culture - David Kushner, Little, Brown, 2004
11,34 €

Viac o knihe

Masters of Doom is the amazing true story of the Lennon and McCartney of video games: John Carmack and John Romero. Together, they ruled big business. They transformed popular culture. And they provoked a national controversy. More than anything, they lived a unique and rollicking American Dream, escaping the broken homes of their youth to co-create the most notoriously successful game franchises in history—Doom and Quake—until the games they made tore them apart.

Americans spend more money on video games than on movie tickets. Masters of Doom is the first book to chronicle this industry’s greatest story, written by one of the medium’s leading observers. David Kushner takes readers inside the rags-to-riches adventure of two rebellious entrepreneurs who came of age to shape a generation. The vivid portrait reveals why their games are so violent and why their immersion in their brilliantly designed fantasy worlds offered them solace. And it shows how they channeled their fury and imagination into products that are a formative influence on our culture, from MTV to the Internet to Columbine. This is a story of friendship and betrayal, commerce and artistry—a powerful and compassionate account of what it’s like to be young, driven, and wildly creative.
Čítať viac
Počet strán
352
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
131×196 mm
Hmotnosť
309 g
ISBN
9780749924898
Rok vydania
2004
Naše katalógové číslo
325919
Jazyk
angličtina
Vydavateľstvo
Little, Brown
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

5,0 / 5

1 hodnotenie

1
0
0
0
0

Ako sa páčila kniha vám?

Recenzie čitateľov

Ján
Overený zákazník
8.4.2021
ŠPIČKOVÝ THRILLER
Tento príspevok prezrádza dôležité momenty deja, preto je skrytý, aby sme Vám nepokazili pôžitok z čítania.
Má to 19 rokov, vyťahané tričko a džínsy, živí sa to pizzou a colou - a v hlave genialita.Čo je to? JOHN CARMACK.
Má to dlhé vlasy, 22 rokov, oblieka sa a živí rovnako ako predošlé "decko", energie má za piatich, keď programuje, do uší mu reve metal /hlavne Dokken a Metallica/ - čo je to? JOHN ROMERO.

...Apríl 1992...v byte na zemi kopec prázdnych plechoviek od koly a krabice od zjedenej pizze. id Software sa práve nasťahovali a udomácnili v teplom Dallase a makajú na budúcej senzácii menom Wolfenstein 3D. 18h denne, 7 dní v týždni-Apogee software si vyžiadalo viac levelov, ako bolo dojednané.V máji to vyjde...a hráči aplaudujú dodnes...
... December 1993...V priestoroch id Software sa dolaďuje a hrá jedna z najväčších herných senzácií, ktorú herný svet bude najbližších 30 rokov uctievať...Prvýkrát v histórii multiplayer strieľačka, a to zďaleka nie je jediné nóvum, čo herný svet o pár dní zakúsi.
... Mesiace predtým aktívny senátor za Texas menom Lieberman vedie križiacku výpravu proti násiliu v hrách...V decembri 1993 vyjde jednoznačné ultimátum..Násilie a krv v hrách končí, vývojári a predajcovia boli upozornení, čas majú do februára 1994 a potom sa budú robiť poriadky ak sa neumravnia.../pár desiatok rokov predtým sa to isté v USA dialo s rock n rollom..Nepodarilo sa:-)/.
Vyhlásenie bolo urobené 9.12.1993.
Deň nato, 10.12.1993 vybuchla atómová bomba menom DOOM.
Je takmer polnoc, 10.12.1993...Jay Wilbur z id Software sedí za mašinou a čaká na pokyn z druhej strany, aby mohol uploadnúť shareware verziu DOOM-2 diskety spolu asi 2.80MB.
Sympatický správca siete Univerzity Wisconsin, Parkside, menom David Datta ponúkol id Softu aby hru dali na ich server, odkiaľ si ju môžu stiahnuť hráči z celého sveta.Univerzita má na svoju dobu rýchly internet a naraz môže "cucať" až 125 hráčov..Hráčska komunita už je oboznámená, že sa bude diať niečo výnimočné - a čaká.
Keď príde pokyn na pripojenie na server, v okamihu tam naskočí tých 125 nedočkavcov, takže Jay Wilbur nemôže uploadnúť nič..Správca musí všetkých zrušiť a až potom upload ide.Trvá to 31 minút, kým sa obe diskety uložia /sme v r 1993../.
V okamihu, keď na serveri "pristáva" posledný bit, správca sprístupní registráciu pre 125 záujemcov. 10 000 hráčov z celého sveta atakuje server.Ten kolabuje okamžite...
Nikdy predtým sa nikde nič také nestalo.
Tak vážení, toto je polovica knihy, na prebale ktorej môžete čítať nadšené hodnotenia renomovaných denníkov..Za seba toľko..Toto nie je obyčajná kniha o soft firme ani o hre...Toto je ŠPIČKOVÝ THRILLER na úrovni Forsytha alebo Ludluma /čo sa týka čítanosti/, ktorý sa číta jedným dychom..
Americký sen ako vyšitý.SKUTOČNÝ príbeh AJ o tom, ako 17 r. chlapec sníva že si raz kúpi lepší počítač, v 22 r. si kupuje druhé Ferrari a o rok neskôr už šéfuje multimiliónovej firme.Novinári z Forbes a New York Times žasnú nad doteraz nevídaným byznis modelom, kde nie sú žiadne náklady, žiadna reklama, s nikým sa nedelíte, svoj produkt distribujete po "elektronickej diaľnici" /pojem INTERNET nepoužíva ešte takmer nikto!/.
Príbeh o generácii, ktorej rodičia vyznávali Sex, Drogy a Rock n roll a ktorá ak má vôbec nejaké životné heslo mohlo by znieť asi ako "Pizza, Cola a Počítače."

O mne.. Nie som vôbec hráčsky maniak, DOOM som hral zatiaľ tak asi do 1/10, som skôr zberateľ a počítačový nadšenec, ale kniha je úžasná...
Ak to niekto u nás preloží a vydá, pôjde to z regálov ako teplé rožky...Môj názor
Čítať viac
Milan
Neoverený nákup
27.4.2022
Rychlejsie sa clovek nauci po anglicky ako cakat na preklady. Čítať viac

„Hoci je iba päť základných farieb (modrá, žltá, červená, biela a čierna), ich kombinácie vytvoria toľko odtieňov, že za celý život ich nikto neuvidí všetky.“

Umenie vojny - Sun-c', 2013
Umenie vojny
Sun-c'