- Alexander Mateides
- kolektív
Táto publikácia je cennou pomôckou pre manažérov zaoberajúcich sa predmetnou problematikou, študentov vysokých škôl v rámci štúdia manažérstva kvality, ako aj pre všetkých záujemcov o oblasť kvality...
-
Knihapevná väzba38,62 €-3 %Do 8 – 9 dní
Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania: 2. diel - Metódy.
-
Knihapevná väzba20,52 €-2 %Do 8 – 9 dní
Titul obsahuje všetko o službách: teóriu služieb, marketing, kvalitu, služby zákazníkom a meranie spokojnosti s nimi.
-
Knihapevná väzbaVypredané
Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania: 1.diel - Koncepty a skúsenosti.
-
Knihabrožovaná väzbaVypredané
Prečítate na zariadeniach:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
- Počítač s príslušnou aplikáciou
Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.
Viac informácií v našich návodoch
Prečítate na zariadeniach:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
- Počítač s príslušnou aplikáciou
Viac informácií v našich návodoch
Prečítate na:
- Pocketbook
- Smartfón či tablet s podporovanou aplikáciou
- Počítač s podporovanou aplikáciou
Neprečítate na:
- Kindle