Cilla Börjlind, Rolf Börjlind: Oko noci. Ikar, 2024
Použité filtre
Zrušiť filtre
Nákup a predaj - Jaroslav Kita, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2017
Nákup a predaj

Cieľom publikácie je prispieť k poznaniu nákupu a predaja priemyselných podnikov ako základných obchodných funkcií podnikov, ich hlbších súvislostí, k vymedzeniu...

  • Knihabrožovaná väzba
    15,10 €
    Do 4 – 6 dní

Podnik a podnikanie – príklady a prípadové štúdie - Anna Neumannová, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2013
Podnik a podnikanie – príklady a prípadové štúdie

Predkladaná učebná pomôcka – súhrn príkladov, prípadových štúdií, testov, ako aj výklad základných ekonomických pojmov z oblasti podniku a podnikania v podobe pracovného zošita – predstavuje súčasť základnej literatúry k predmetu podnik a podnikanie...

  • Knihabrožovaná väzba
    13,70 €
    Do 4 – 6 dní

Peňažné a kapitálové trhy - Viera Malacká, Božena Chovancová, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2011
Peňažné a kapitálové trhy

Jednotlivé kapitoly predkladanej publikácie sú vypracované v súlade s učebnicou Chovancová, B. a kolektív: Finančný trh − nástroje, transakcie, inštitúcie, ktorá je hlavnou študijnou literatúrou na predmet Peňažné a kapitálové trhy...

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané

Ako financovať malé a stredné podniky - Monika Sobeková Majková, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2011
Ako financovať malé a stredné podniky

Publikácia analyzuje malé a stredné podnikanie v Európskej únii a v Slovenskej republike, zameriava sa na možnosti získavania finančných zdrojov malých a stredných podnikov v SR z vlastných a cudzích štandardných a alternatívnych finančných...

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané

Nenašli ste titul, ktorý ste hľadali?

Napíšte nám a my sa ho pokúsime zohnať

Modely spotrebiteľského správania sociálnych tried pri tvorbe marketingovej stratégie - Janka Táborecká-Petrovičová, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2011
Modely spotrebiteľského správania sociálnych tried pri tvorbe marketingovej stratégie

Hlavným cieľom publikácie je navrhnúť modely spotrebiteľského správania sociálnych tried tak, aby mohli byť využiteľné pri tvorbe marketingovej stratégie podniku...

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané

Riadenie školy a školského zariadenia - Ingrid Veverková, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2013
Riadenie školy a školského zariadenia

Podmienkou efektívneho fungovania výchovnovzdelávacieho zariadenia je osvojenie si moderných manažérskych metód zo strany riaditeľa. Jeho odbornosť v manažovaní školy či školského zariadenia je daná schopnosťou plánovať,...

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané

Manažment - Mikuláš Sedlák, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2007
Manažment

Autor – dnes už klasik slovenského manažmentu – sa v rámci niekoľkých problémových okruhov zaoberá podstatou, významom a systémami manažmentu, charakterizuje jeho hlavné koncepcie vo vyspelých krajinách...

  • Knihapevná väzba
    Vypredané


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„Láska nie je očarením dvoch pekných alebo vášnivých ľudí, ale rozhodnutím, prácou, dielom, nie ani pekných, ani mladých ľudí, dokonca iba jedného a možno nepekného a nemladého človeka, ktorý chce byť milovaný a milovať. Ten druhý a či druhá veľmi rád sa učí, dáva sa milovať, prv či neskôr pristane, poddá sa nám, začne nám odpovedať svojím jedinečným, prekvapujúcim, nadchýnajúcim spôsobom. Verte, drahá Jarmila, človek až žasne, aká neprebudenosť, nevzdelanosť vládne práve v láske. Starí to nevedia a mladým to nemá kto povedať.“

Honeymoon - Jana Beňová, 2015
Honeymoon
Jana Beňová