Na tému stratégie knihy o podnikaní od vydavateľstva Wonderwell
Customer Experience expert Jim Tincher provides the wisdom and tools to show business-to-business (B2B) organizations how to build and sustain superior customer experience (CX) as a core business activity...
-
Knihapevná väzba29,50 €Na sklade 1 ks
Prečítate na zariadeniach:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
- Počítač s príslušnou aplikáciou
Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.
Viac informácií v našich návodoch
Prečítate na zariadeniach:
- Pocketbook
- Kindle
- Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
- Počítač s príslušnou aplikáciou
Viac informácií v našich návodoch
Prečítate na:
- Pocketbook
- Smartfón či tablet s podporovanou aplikáciou
- Počítač s podporovanou aplikáciou
Neprečítate na:
- Kindle