Marketing - Jaroslav Kita a kol., Wolters Kluwer (Iura Edition), 2005

16,27 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo

Marketing

Tretie, prepracované a doplnené vydanie

Publikácia je zostavená tak, aby bola logickým vodidlom problematikou marketingu. Vychádza zo základných pojmov a smeruje k analýze toho, čo sa uskutočňuje v podniku, ktorý... Čítať viac

Vydavateľstvo
Wolters Kluwer (Iura Edition), 2005
Počet strán
431

Publikácia je zostavená tak, aby bola logickým vodidlom problematikou marketingu. Vychádza zo základných pojmov a smeruje k analýze toho, čo sa uskutočňuje v podniku, ktorý realizuje marketing... Čítať viac

  • Pevná väzba
  • Slovenčina
Vypredané

Zadajte e-mail a budeme vás informovať, keď bude kniha dostupná.

Dostupné v 26 knižniciach. Požičať v knižnici

Ďalšie knižné vydania (3)
Marketing - Jaroslav Kita a kolektív autorov, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2017
Pevná väzba
Slovenčina, 2017
Do 2 – 5 dní

21,90 €


Marketing - Jaroslav Kita a kolektív, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2010
Pevná väzba
Slovenčina, 2010
Vypredané

Marketing - Jaroslav Kita a kolektív, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2003
Pevná väzba
Slovenčina, 2003
Vypredané

Ďalšie knižné vydania

Naši škriatkovia odporúčajú

Olga Tokarczuk: Pán výrazný. Artforum, 2024

Viac o knihe

Tretie, prepracované a doplnené vydanie Marketing orientuje podnikateľské úsilie na také stratégie, systém organizácie a činnosti, ktoré umožňujú dosiahnuť úspech v podmienkach trhovej ekonomiky.

Publikácia je zostavená tak, aby bola logickým vodidlom problematikou marketingu. Vychádza zo základných pojmov a smeruje k analýze toho, čo sa uskutočňuje v podniku, ktorý realizuje marketing.

Súčasťou publikácie je slovník odborných výrazov, ktorý spracoval autorský kolektív v spolupráci so Slovenskou marketingovou spoločnosťou.

Z obsahu:

Základy marketingu a jeho miesto v spoločnosti
Prostredie marketingovej činnosti podniku
Marketingové strategické rozhodnutia
Nástroje marketingu
Rozvoj marketingovej koncepcie
Čítať viac

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

4,3 / 5

10 hodnotení

4
5
1
0
0

Ako sa páčila kniha vám?

Recenzie čitateľov

7

Milujem knihy. Nepovažujem sa za odborníčku, ale čím viac čítam, tým viac si uvedomujem veľkosť sveta a bytia jedného človeka. Čím viac viem, tým viac neviem. Kniha je pre mňa ten najúžasnejší darček, neodsúdim žiadne dielo prv, než sa do jeho podstaty sama ponorím a niekedy si dokonca vyberám len podľa obalu. Každá kniha je pre mňa nový svet, nové myšlienky, nové postoje. Ľudia musia čítať, inak všetko, o čo sa spoločnosť snaží skončí len ako kampaň niekde na sociálnych sieťach...

Mária Kullová
Overený zákazník
10.4.2019
DOBRÁ UČEBNICA
Kvalitne spracovaná učebnica, ktorá je pomôckou v orientovaní sa v marketingu. Trochu zmätočne na mňa pôsobili zdroje, mohli byť aj aktuálnejšie. Ako základ dobré. Čítať viac

„Some infinities are bigger than other infinities.“