Marketing - Jaroslav Kita a kolektív, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2010

15,99 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Marketing - Jaroslav Kita a kolektív, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2010
Marketing - Jaroslav Kita a kolektív, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2010

Marketing

Cieľom učebnice je štúdium marketingu a vytvorenie syntetickej predstavy o vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na zložité a neisté situácie a byť nástrojom... Čítať viac

Vydavateľstvo
Wolters Kluwer (Iura Edition), 2010
Počet strán
411

Cieľom učebnice je štúdium marketingu a vytvorenie syntetickej predstavy o vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na zložité a neisté situácie a byť nástrojom konkurencieschopnosti podniku... Čítať viac

  • Pevná väzba
  • Slovenčina
Vypredané

Zadajte e-mail a budeme vás informovať, keď bude kniha dostupná.

Dostupné v 32 knižniciach. Požičať v knižnici

Ďalšie knižné vydania (3)
Marketing - Jaroslav Kita a kolektív autorov, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2017
Pevná väzba
Slovenčina, 2017
Do 4 – 6 dní

21,90 €


Marketing - Jaroslav Kita a kol., Wolters Kluwer (Iura Edition), 2005
Pevná väzba
Slovenčina, 2005
Vypredané

Marketing - Jaroslav Kita a kolektív, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2003
Pevná väzba
Slovenčina, 2003
Vypredané

Ďalšie knižné vydania

Naši škriatkovia odporúčajú

Olga Tokarczuk: Pán výrazný. Artforum, 2024

Viac o knihe

Cieľom učebnice je štúdium marketingu a vytvorenie syntetickej predstavy o vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na zložité a neisté situácie a byť nástrojom konkurencieschopnosti podniku. Učebnica vychádza zo základných marketingových koncepcií, pojmov a smeruje k analýze toho, čo sa uskutočňuje v podniku, ktorý realizuje marketing. Tabuľky a grafy uvedené v učebnici umožňujú vizualizáciu najdôležitejších častí textu. Zhrnutie na konci každej kapitoly uľahčuje osvojenie učiva. Text učebnice je doplnený o slovník odborných výrazov.

Po preštudovaní učebnice získa čitateľ všeobecný prehľad o jednotlivých tematických okruhoch, ktorými sú základy marketingu a jeho miesto v spoločnosti, prostredie marketingovej činnosti v podniku, marketingové strategické rozhodnutia, nástroje marketingu a rozvoj marketingovej koncepcie.

Publikácia je určená predovšetkým študentom Ekonomickej univerzity v Bratislave, ale takisto širokej verejnosti a pracovníkom v oblasti marketingu.
Čítať viac

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

4,3 / 5

10 hodnotení

4
5
1
0
0

Ako sa páčila kniha vám?

Recenzie čitateľov

7

Milujem knihy. Nepovažujem sa za odborníčku, ale čím viac čítam, tým viac si uvedomujem veľkosť sveta a bytia jedného človeka. Čím viac viem, tým viac neviem. Kniha je pre mňa ten najúžasnejší darček, neodsúdim žiadne dielo prv, než sa do jeho podstaty sama ponorím a niekedy si dokonca vyberám len podľa obalu. Každá kniha je pre mňa nový svet, nové myšlienky, nové postoje. Ľudia musia čítať, inak všetko, o čo sa spoločnosť snaží skončí len ako kampaň niekde na sociálnych sieťach...

Mária Kullová
Overený zákazník
10.4.2019
DOBRÁ UČEBNICA
Kvalitne spracovaná učebnica, ktorá je pomôckou v orientovaní sa v marketingu. Trochu zmätočne na mňa pôsobili zdroje, mohli byť aj aktuálnejšie. Ako základ dobré. Čítať viac

„Celkom názorne som zistil, akú moc predstavuje pevná viera a aké jednoduché je vyvolať ju. Stačí, aby si ty vedel o niečo viac ako tí, čo majú veriť. Potom je ľahké robiť zázraky.“

Alamut - Vladimir Bartol, 2004
Alamut
Vladimir Bartol