Odbytová stratégia - Štefan Majtán, Sprint dva, 2013

12,90 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Odbytová stratégia - Štefan Majtán, Sprint dva, 2013
Odbytová stratégia - Štefan Majtán, Sprint dva, 2013

Odbytová stratégia

Publikácia obsahuje všetky podstatné súvislosti stratégie odbytu – (predaja), v podmienkach trhovej ekonomiky. Analyzuje kľúčové vzťahy oblasti trhu, sleduje... Čítať viac

Vydavateľstvo
Sprint dva, 2013
Počet strán
280

Publikácia obsahuje všetky podstatné súvislosti stratégie odbytu – (predaja), v podmienkach trhovej ekonomiky. Analyzuje kľúčové vzťahy oblasti trhu, sleduje... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Slovenčina
Vypredané

Zadajte e-mail a budeme vás informovať, keď bude kniha dostupná.

Dostupné v 27 knižniciach. Požičať v knižnici

Naši škriatkovia odporúčajú

Vzťahy a pasce - Honza Vojtko, Aktuell, 2024

Viac o knihe

Publikácia obsahuje všetky podstatné súvislosti stratégie odbytu – (predaja), v podmienkach trhovej ekonomiky. Analyzuje kľúčové vzťahy oblasti trhu, sleduje jeho veľkosť, rast, segmenty a potreby i záujmy zákazníkov, analyzuje konkurenčnú schopnosť, ich podiel a ciele na trhu, rast konkurenčných výrobkov, služieb a segmentov, ich výrobnú kvalitu i obchodnú podnikateľskú činnosť. Uvádza optimalizáciu použiteľných zdrojov v marketingovom mixe a stratégií. Publikácia definuje podnikateľské poslanie, prináša jasnú víziu súčasnej a budúcej podnikateľskej činnosti odbytovej organizácie, identifikuje podnikateľské zámery odbytu, zahŕňa vzájomne súvisiace úlohy manažmentu, určuje a definuje sféry ich pôsobnosti. Charakterizuje postavenie a štruktúry podnikateľských subjektov, vytyčuje a určuje ciele ktoré chce výhľadovo podnikateľský subjekt docieliť. Podrobnejšie rozvádza a podľa rôznych typov a aktivít popisuje diferenciáciu marketingových odbytových aktivít, tieto východiská vecne klasifikuje a vyhodnocuje a určuje ďalší zámer na dosiahnutie rozvojových cieľov pri tvorbe plánovaného odbytu výrobkov a podnikateľského zisku. Čitateľ štúdiom obsahu knihy získa prehľad o prispôsobovaní odbytových stratégií i s požiadavkami zákazníkov, ako aj o jeho možných prístupoch vnímania ústretovosti, pozornosti a kúpy kvalitného úžitkového produktu a
Čítať viac
Počet strán
280
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
148×210 mm
Hmotnosť
372 g
ISBN
9788089393923
Rok vydania
2013
Naše katalógové číslo
180266
Jazyk
slovenčina
Vydavateľstvo
Sprint dva
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

2,0 / 5

1 hodnotenie

0
0
0
1
0

Ako sa páčila kniha vám?

„Všetko vždy funguje, keď si naplno uvedomuješ, čo chceš dosiahnuť.“