Odbytová stratégia - Štefan Majtán, Sprint dva, 2013

11,61 €

Pri nákupe nad 49 €
poštovné zadarmo
Čítaná
Odbytová stratégia - Štefan Majtán, Sprint dva, 2013
Čítaná
Odbytová stratégia - Štefan Majtán, Sprint dva, 2013

Odbytová stratégia
Čítaná

Publikácia obsahuje všetky podstatné súvislosti stratégie odbytu – (predaja), v podmienkach trhovej ekonomiky. Analyzuje kľúčové vzťahy oblasti trhu, sleduje... Čítať viac

Vydavateľstvo
Sprint dva, 2013
Počet strán
280

Publikácia obsahuje všetky podstatné súvislosti stratégie odbytu – (predaja), v podmienkach trhovej ekonomiky. Analyzuje kľúčové vzťahy oblasti trhu, sleduje... Čítať viac

  • Brožovaná väzba
  • Výborný stav
  • Slovenčina
12,90 €

11,61 €

-10 %
Na sklade
  • Osobný odber zajtra
  • Na vašej adrese zajtra

Osobný odber

Kníhkupectvá
Zajtra (objednajte do 13:00)
balíkovo
Zajtra (objednajte do 13:00)
AlzaBox
Zajtra (objednajte do 13:00)
Packeta
Zajtra (objednajte do 13:00)
Slovenská pošta
(na poštu)
Zajtra (objednajte do 13:00)
BalíkoBOX
Zajtra (objednajte do 13:00)

Doručenie na adresu

Kuriér Packeta HD
Zajtra (objednajte do 13:00)
Kuriér GLS
Zajtra (objednajte do 13:00)
Slovenská pošta
(na adresu)
Zajtra (objednajte do 13:00)

Čítané knihy nám môžete poslať aj vy!

Pošlite nám svoje prečítané knihy a získajte poukážku na nákup.

Vyskúšať Knihovrátok

Naši škriatkovia odporúčajú

Medúzy starnú opačne - Nicklas Brendborg, Grada, 2024
Odbytová stratégia - Štefan Majtán, Sprint dva, 2013
11,61 €

Viac o knihe

Publikácia obsahuje všetky podstatné súvislosti stratégie odbytu – (predaja), v podmienkach trhovej ekonomiky. Analyzuje kľúčové vzťahy oblasti trhu, sleduje jeho veľkosť, rast, segmenty a potreby i záujmy zákazníkov, analyzuje konkurenčnú schopnosť, ich podiel a ciele na trhu, rast konkurenčných výrobkov, služieb a segmentov, ich výrobnú kvalitu i obchodnú podnikateľskú činnosť. Uvádza optimalizáciu použiteľných zdrojov v marketingovom mixe a stratégií. Publikácia definuje podnikateľské poslanie, prináša jasnú víziu súčasnej a budúcej podnikateľskej činnosti odbytovej organizácie, identifikuje podnikateľské zámery odbytu, zahŕňa vzájomne súvisiace úlohy manažmentu, určuje a definuje sféry ich pôsobnosti. Charakterizuje postavenie a štruktúry podnikateľských subjektov, vytyčuje a určuje ciele ktoré chce výhľadovo podnikateľský subjekt docieliť. Podrobnejšie rozvádza a podľa rôznych typov a aktivít popisuje diferenciáciu marketingových odbytových aktivít, tieto východiská vecne klasifikuje a vyhodnocuje a určuje ďalší zámer na dosiahnutie rozvojových cieľov pri tvorbe plánovaného odbytu výrobkov a podnikateľského zisku. Čitateľ štúdiom obsahu knihy získa prehľad o prispôsobovaní odbytových stratégií i s požiadavkami zákazníkov, ako aj o jeho možných prístupoch vnímania ústretovosti, pozornosti a kúpy kvalitného úžitkového produktu a
Čítať viac
Počet strán
280
Väzba
brožovaná väzba
Rozmer
148×210 mm
Hmotnosť
372 g
Rok vydania
2013
Naše katalógové číslo
1162953
Jazyk
slovenčina
Vydavateľstvo
Sprint dva
Kategorizácia

Našli ste nepresnosti? Dajte nám, prosím, vedieť!

Nahlásiť chybu

Máte o knihe viac informácií ako je na tejto stránke alebo ste našli chybu? Budeme vám veľmi vďační, ak nám pomôžete s doplnením informácií na našich stránkach.

Hodnotenia

2,0 / 5

1 hodnotenie

0
0
0
1
0

Ako sa páčila kniha vám?

„„Anna, tuším táraš hlúposti.” „Pravdaže, chlapček môj. Nevieš, že iba veľmi blázniví ľudia hovoria vždy rozumne?”“

Anna v Avonlea - Lucy Maud Montgomery, 2019
Anna v Avonlea
Lucy Maud Montgomery