Oceňme spoločne krivky našej planéty - Martinus, 2024
Použité filtre
Zrušiť filtre
Manažérstvo kvality - Alexander Mateides a kolektív, Epos, 2006
Manažérstvo kvality

Táto publikácia je cennou pomôckou pre manažérov zaoberajúcich sa predmetnou problematikou, študentov vysokých škôl v rámci štúdia manažérstva kvality, ako aj pre všetkých záujemcov o oblasť kvality...

  • Knihapevná väzba
    38,62 €
    -3 %
    Do 4 – 5 dní

Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania (2. diel) - Alexander Mateides, Epos, 2001
Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania (2. diel)

Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania: 2. diel - Metódy.

  • Knihapevná väzba
    20,52 €
    -2 %
    Do 4 – 5 dní

Služby - teória služieb, marketing služieb - Alexander Mateides, Jaroslav Ďaďo, Epos, 2002
Služby - teória služieb, marketing služieb

Titul obsahuje všetko o službách: teóriu služieb, marketing, kvalitu, služby zákazníkom a meranie spokojnosti s nimi.

  • Knihapevná väzba
    Vypredané


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„Táta říka, že jen zřídka se dělají špatná rozhodnutí. Nejdůležitější je, aby je člověk udělal a držel se jich. “

Pohádka - Jonas T. Bengtsson, 2013
Pohádka
Jonas T. Bengtsson