Kníhkupectvo splnených snov - Jenny Colgan, Metafora, 2024

S brožovanou väzbou knihy o marketingovom manažmente v slovenskom jazyku

Zúžiť výberu

Typ
Zobraziť iba
Ďalšie možnosti
Odborná x populárne náučná
Jazyk
Téma
Ďalšie možnosti
Pre koho
Účel knihy
Pôvod
Autor
Ďalšie možnosti
Dostupnosť v kníhkupectve
Ďalšie možnosti
Vydavateľstvo
Ďalšie možnosti
Kolekcia
Edícia
Väzba
Farba obálky
Ďalšie možnosti
Použité filtre
Zrušiť filtre
Začni otázkou prečo - Simon Sinek, Porta Libri, 2018
Začni otázkou prečo

Kniha od autora New York Times bestsellerov a tretej najpopulárnejšej TED prednášky. Víziou Simona Sineka je svet, v ktorom sú ľudia inšpirovaní prácou, ktorú robia....

  • Knihabrožovaná väzba
    12,90 €
    Na sklade > 5 ks

Projektové myslenie - sprievodca súborom znalostí - Petr Všetečka, Petr Všetečka, 2017
Projektové myslenie - sprievodca súborom znalostí

Originálna anglicko-slovenská publikácia, ojedinelá svojho druhu na trhu. Popisuje ako uchopiť nápad, inováciu alebo zákazku a zrealizovať ju do úspešného konca. Je to manuál písaný jednoduchým jazykom. Kniha s praktickými príkladmi. Podstatu riadenia pro

  • Knihabrožovaná väzba
    55,00 €
    Na sklade 2 ks

Nekonečná hra - Simon Sinek, Porta Libri, 2020
Nekonečná hra

V konečných hrách – napríklad vo futbale či v šachu – sú hráči známi, pravidlá sú pevne stanovené a cieľ hry je jasný. Na konci hry je úplne zrejmé, kto je víťaz a kto porazený. V nekonečných hrách – ako napríklad v biznise, v politike a aj v našom...

  • Knihabrožovaná väzba
    12,90 €
    Na sklade 1 ks

Marketing v praxi - Anna Sabolová, Naďa Kacera, Petra Nagyová, Levosphere, 2021
Marketing v praxi

Kniha je bohatou studnicou poznatkov z marketingovej praxe na Slovensku, po ktorej môžete kedykoľvek siahnuť vo vašej knižnici. Je to unikátna sonda do súčasného marketingu v podobe 26 hodnotne spracovaných rozhovorov z najsilnejšieho marketingového...

  • Knihabrožovaná väzba
    25,00 €
    Na sklade 1 ks
  • Čítanávýborný stav
    17,50 €
    -30 %
    Na sklade

Nenašli ste titul, ktorý ste hľadali?

Napíšte nám a my sa ho pokúsime zohnať

Manažment - Miroslav Majtán a kolektív, Sprint dva, 2016
Manažment

Pojem manažment v súčasnosti, nie je iba módnou záležitosťou, ale pôsobí ako vecne ucelený a reálny faktor metódy v riadiacom systéme v kľúčovej podnikateľskej metóde, stratégie i úspechu. Autori v predkladanej vysokoškolskej publikácii poukazujú na...

  • Knihabrožovaná väzba
    17,60 €
    Do 5 dní

Spotrebiteľské správanie - Kornélia Richterová, Dagmar Klepochová, Janka Kopaničová, Štefan Žák, Sprint dva, 2015
Spotrebiteľské správanie

Spotrebiteľ je jednotlivec, ktorý kupuje výrobky a služby na svoju vlastnú spotrebu, na použitie v rodine, pre člena rodiny, prípadne ako dar pre inú osobu...

  • Knihabrožovaná väzba
    23,50 €
    Na sklade 1 ks

Environmentálna ekonomika a manažment - Stanislav Hreusík, EDIS, 2007
 
Environmentálna ekonomika a manažment - Stanislav Hreusík, EDIS, 2010
Environmentálna ekonomika a manažment

Východisko zo stále sa zhoršujúceho stavu životného prostredia predpokladá náležité reflektovanie jeho dopadov nielen v myslení ľudí, ale i v ekonomickom a politickom rozhodovaní na všetkých úrovniach riadenia za účelom a v záujme...

  • Knihabrožovaná väzba
    6,97 €
    Do 5 dní

Požiadavky normalizovaných manažérskych systémov na marketigovú analýzu - Lucia Bartková, Belianum, 2021
Požiadavky normalizovaných manažérskych systémov na marketigovú analýzu

Vysokoškolská učebnica „Požiadavky normalizovaných manažérskych systémov na marketingovú analýzu“ sa venuje problematike marketingovej analýzy v kontexte požiadaviek normalizovaných manažérskych systémov. Vymedzuje marketingovú...

  • Knihabrožovaná väzba
    20,30 €
    -5 %
    Do 5 dní

Logistický controlling - Helena vidová, STU, 2009
Logistický controlling

Monografia rozoberá problematiku aplikácie controllingu v logistike, pričom sa venuje oblasti controllingu všeobecne, jeho použitu v oblasti logistiky, ako vhodného ekonomického nástroja hodnotenia procesov logistiky a tiež poukazuje na nutnosť ...

  • Čítanámierne opotrebovaná
    3,69 €
    -35 %
    Na sklade
  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané

Etnocentricky zamerané marketingové stratégie - kolektiv, Belianum, 2017
Etnocentricky zamerané marketingové stratégie
  • Autorský kolektív

Monografia s názvom Etnocentricky zamerané marketingové stratégie predstavuje jedinečnú knihu, ktorá sa venuje etnocentrickému správaniu spotrebiteľov na Slovensku. V úvode prezentuje vybrané modely spotrebiteľského spávania...

  • Knihabrožovaná väzba
    20,61 €
    -4 %
    Na sklade 1 ks
Project cycle management - Ľubica Černá, Martina Jakábová, STU, 2008
Project cycle management

Súčasná podniková prax je poznamenaná riešením veľkej časti jednorazových úloh formou projektov. Problematikou riadenia projektov sa podrobne zaoberá projektový manažment...

  • Knihabrožovaná väzba
    7,57 €
    Do 5 dní

Zvyšovanie flexibility dodávateľsko-odberateľských reťazcov aplikáciou vybraných metód manažmentu ri - Lenka Veselovská, Belianum, 2022
Zvyšovanie flexibility dodávateľsko-odberateľských reťazcov aplikáciou vybraných metód manažmentu ri

Vedecká monografia „Zvyšovanie flexibility dodávateľsko-odberateľských reťazcov aplikáciou vybraných metód manažmentu rizika“ sa problematikou využívanie metód manažmentu rizika na zvyšovanie flexibility dodávateľsko...

  • Knihabrožovaná väzba
    15,72 €
    -5 %
    Do 5 dní

Mysli a zbohatni - Napoleon Hill, Karen McCreadie, Eastone Books, 2009
Mysli a zbohatni

Kniha "Mysli a zbohatni" je považovaná za najúspešnejšiu knihu všetkých čias na tému úspechu. Jej autor, Napoleon Hill, strávil dlhé roky štúdiom úspešných ľudí a svoje poznatky zhrnul v knihe, ktorá sa stala klasikou...

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané

Kontrolovanie v manažmente - Juraj Mišún, Ivana Mišúnová Hudáková, Kartprint, 2017
Kontrolovanie v manažmente

Autori publikácie doc. Ing. Juraj Mišún, PhD. a doc. Ing. Ivana Mišúnová Hudáková, PhD. sú skúsení vysokoškolskí pedagógovia z Ekonomickej univerzity v Bratislave, pričom úzko spolupracujú s manažérmi z hospodárskej praxe. Cieľom vysokoškolskej učebnice..

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané

Objavte svoje prečo - Simon Sinek, David Mead, Peter Docker, Porta Libri, 2019
Objavte svoje prečo

Kniha Začni otázkou prečo pomohla miliónom čitateľov po celom svete prehodnotiť všetko, čo robia – v osobnom živote, v kariére a pri riadení malých či veľkých organizácií...

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané

Vybudujte skvelú firmu - Mark Thompson, Brian Tracy, Eastone Books, 2011
Vybudujte skvelú firmu

Napriek náročným trhovým podmienkam a neľútostnej konkurencii existuje stále množstvo firiem, ktoré sú úspešné a vysoko ziskové. Prečo by medzi ne nemohla patriť aj vaša? Kniha Vybudujte skvelú firmu je plná osvedčených postupov...

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané

Nápad za milión - Chip Heath, Dan Heath, Eastone Books, 2017
Nápad za milión

Kniha Nápad za milión, v origináli Made To Stick, sa okamžite po svojom vydaní v roku 2007 umiestnila na prvých miestach knižných rebríčkov The New York Times a Business Week, v rebríčku 100 najobľúbenejších titulov Amazonu obsadila 26. priečku...

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané

GTD - Umenie byť produktívny bez stresu - David Allen, Eastone Books, 2008
GTD - Umenie byť produktívny bez stresu

Najúspešnejšia súčasná kniha o time managemente a organizovaní osobného i pracovného života, z ktorej sa vo svete predalo viac ako 600 000 výtlačkov, ponúka ucelený systém na zvýšenie produktivity pri akejkoľvek činnosti...

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané

Podnikanie v malých a stredných podnikoch - Elena Šúbertová, Kartprint, 2014
Podnikanie v malých a stredných podnikoch

Publikáciu spracoval kolektív autorov pod vedením doc. Ing. Eleny Šúbertovej, PhD., ktorí pôsobia na Fakulte podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, Cieľom knihy je pomôcť zorientovať sa začínajúcim podnikateľom...

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané

Prieskumy pre marketingový manažment - Kornélia Richterová a kol., SOFA, 2009
Prieskumy pre marketingový manažment

Cieľom tejto monografie je podať základný obraz a priblížiť vplyv relevantných metód od vzniku potreby informácií na rozhodovanie marketingového manažmentu cez zdroje a metódy zhromažďovania údajov...

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„Humor je najkorenistejšou prísadou na hostine života.“

Anna v Redmonde - Lucy Maud Montgomery, 2016
Anna v Redmonde
Lucy Maud Montgomery