Cilla Börjlind, Rolf Börjlind: Oko noci. Ikar, 2024

Zúžiť výberu

Typ
Zobraziť iba
Ďalšie možnosti
Odborná x populárne náučná
Jazyk
Téma
Ďalšie možnosti
Pre koho
Pôvod
Autor
Ďalšie možnosti
Dostupnosť v kníhkupectve
Ďalšie možnosti
Vydavateľstvo
Ďalšie možnosti
Séria
Edícia
Väzba
Formát
Farba obálky
Použité filtre
Zrušiť filtre
Nenásilná komunikácia

Preložené do viac než 35 jazykov. Viac ako 7 miliónov predaných výtlačkov z jednoduchého dôvodu: funguje to!

  • Knihabrožovaná väzba
    15,26 €
    -10 %
    Na sklade > 5 ks
  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    11,90 €
    Ihneď na stiahnutie

55 tipov a návodov pre úspešný e-shop - Kolektív autorov, Affiliate sieť Dognet, 2022
55 tipov a návodov pre úspešný e-shop
  • Autorský kolektív

Obsah knihy pripravilo 51 autorov a 34 expertných firiem. Spoločne pre vás pripravili komplexný pohľad na problematiku e-shopov a všetkého, čo k tomu patrí. V knihe nájde užitočné informácie začínajúci online predajca aj ostrieľaný profesionál...

  • Knihapevná väzba
    29,90 €
    Na sklade 2 ks

Slovenské masmediálne právo - Peter Muríň, Epos, 2010
Slovenské masmediálne právo

Publikácia Slovenské masmediálne právo predstavuje najkomplexnejšie spracovanie právnej problematiky masmediálnych prostriedkov...

  • Knihapevná väzba
    31,36 €
    -4 %
    Do 6 – 8 dní

Veľká štvorka

Amazon, Apple, Facebook a Google sú štyri najvplyvnejšie spoločnosti na našej planéte. Podarilo sa im to nielen vďaka technológiám a talentu. Každá z nich oslovuje naše inštinkty a evolučné potreby, čo dokážu skvele využiť...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    9,90 €
    Ihneď na stiahnutie

Nenašli ste titul, ktorý ste hľadali?

Napíšte nám a my sa ho pokúsime zohnať

Stručný sprievodca: Podcasting - Mark Harnett, Eastone Books, 2011
Stručný sprievodca: Podcasting

Stručný sprievodca podcastingom vám poskytne všetky základné informácie o tom, ako efektívne využiť podcasting, jeden z nástrojov internetového marketingu, na zviditeľnenie svojej firmy, ...

  • Knihabrožovaná väzba
    4,99 €
    Na sklade 2 ks

Takto sa robí marketing

Ak chcete rozbehnúť úspešný biznis, nezabúdajte na premyslený marketingový plán. Jeho tvorba sa často považuje za komplikovanú a časovo náročnú. Vďaka tejto knihe však na tento proces získate nový pohľad - svoj marketingový plán...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    9,90 €
    Ihneď na stiahnutie

Vznik a vývoj medzinárodného podnikania a manažmentu - Judita Táncošová, Michal Fabuš, Marcel Lincényi, Wolters Kluwer, 2021
Vznik a vývoj medzinárodného podnikania a manažmentu

Vedecká monografia je zameraná na spracovanie aktuálnych problémov svetovej ekonomiky s akcentom na medzinárodné podnikanie a medzinárodný manažment. Cieľom autorov bolo v určitej komplexnosti zachytiť najdôležitejšie oblasti vývoja...

  • Knihabrožovaná väzba
    14,50 €
    Do 4 – 6 dní

19 príbehov podnikania formou franchisingu

Dá sa podnikať aj bez nápadu? Prečo si vybrať podnikanie na kľúč? Ako je možné pri rozvoji zabehnutej firmy využiť franchising? Nielen na tieto otázky nájdete odpoveď v publikácii 19 príbehov podnikania formou franchisingu...

  • E-knihaPDFEPUBMOBI
    9,90 €
    Ihneď na stiahnutie

Tvorba úspešného zarábajúceho blogu - Kolektív autorov, Affiliate sieť Dognet, 2019
Tvorba úspešného zarábajúceho blogu
  • Autorský kolektív

Stať sa úspešným blogerom môže takmer každý. Prelúskajte sa 400 stranovou knižkou, ktorú pripravilo viac ako 40 blogerov a odborníkov na online marketing. Prináša všetko dôležité, čo potrebuje vedieť bloger začiatočník, no aj pokročilý...

  • Knihapevná väzba
    9,90 €
    Do 4 – 5 dní

Marketing služieb - Jaroslav Ďaďo, Janka Petrovičová, Miroslava Kostková, Epos, 2006
Marketing služieb

Autori nemali za cieľ venovať sa do detailov základným poučkám marketingu. Spoliehajú na to, že čitateľ, ktorý siahne po tejto knihe, už poznatky o základoch marketingu má a že jeho cieľom bude získať hlbšie vedomosti špecificky o marketingu služieb...

  • Knihapevná väzba
    19,90 €
    Na sklade 1 ks
Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania (2. diel) - Alexander Mateides, Epos, 2001
Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania (2. diel)

Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania: 2. diel - Metódy.

  • Knihapevná väzba
    20,52 €
    -2 %
    Do 6 – 8 dní

Sprievodca personalizovaným marketingom

Určite si spomínate na dobu, keď na vás z každej strany vyskakovali pri surfovaní na internete reklamné bannery, ktoré vás vôbec nezaujímali. Firmy sa snažili osloviť čo najviac ľudí a cena za takúto kampaň bola relatívne nízka...


Sprievodca online reputačným manažmentom

Vybudovať silnú a hodnotnú značku trvá vo väčšine prípadov roky. Prísť o ňu sa dá obratom. Online reputačný manažment pomáha firmám predísť problémom s online reputáciou, ktoré číhajú na internete. A ak problém už existuje...


Teoretické a praktické otázky prístupu verejného marketingu k verejnej politike - Ján Králik, Dušan Masár, Vysoká škola Danubius, 2015
Teoretické a praktické otázky prístupu verejného marketingu k verejnej politike

V tejto publikácií analyzujeme teoretické prístupy autorov z viacerých vedných odborov ako sú politológia, ekonómia a verejná správa k verejnej politike a marketingu. Každý z uvedených...

  • Knihabrožovaná väzba
    12,91 €
    -5 %
    Do 7 – 12 dní

KomuNICKuj - Peter Kubica, Matica slovenská, 2017
KomuNICKuj

Vstúpte do sveta médií a komunikácie, informačných technológií a marketingu. Autor bohato využíva svoje skúsenosti z mediálnej praxe a dlhoročného pôsobenia na pozícii hovorcu Žilinského samosprávneho kraja. Zaoberá sa podstatou komunikácie a...

  • Knihapevná väzba
    8,68 €
    -2 %
    Na sklade 1 ks

Medzinárodné podnikanie a medzinárodný marketing - Adam Madleňák, Wolters Kluwer, 2023
Medzinárodné podnikanie a medzinárodný marketing

Publikácia Medzinárodné podnikanie a medzinárodný marketing na teoretickej interdisciplinárnej úrovni identifikuje základné kategórie a okruhy spoločenských, ekonomických či...

  • Knihabrožovaná väzba
    15,72 €
    -5 %
    Do 4 – 6 dní

Brand destinácie - Andrej Kóňa, Brand Institute, 2017
Brand destinácie

Téma reputácie Slovenska rezonuje v našej krajine od 90tych rokov, dočkala sa od roku 1993 mnohých prístupov, z ktorých verejnosť ako posledný eviduje projekt Good Idea Slovakia z dielne Ministerstva zahraničných vecí a európskych...

  • Knihabrožovaná väzba
    7,90 €
    Na sklade 1 ks

Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu - Kristína Viestová, Wolters Kluwer, 2014
Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu

Cieľom monografie je vyplniť vákuum v odbornej marketingovej literatúre, v ktorej absentujú témy ako dejiny, vývoj a história slovenskej teórie marketingu. Text je štruktúrovaný do troch častí, a to krátky prehľad vývoja...

  • Knihapevná väzba
    4,20 €
    Do 4 – 6 dní

SuperFreakonomics - Steven D. Levitt, Stephen J. Dubner, Premedia, 2011
SuperFreakonomics

Čo majú spoločné hurikány a infarkty s úmrtiami na diaľniciach, prečo by mali samovražední atentátnici kupovať životné poistky, prečo odísť autom z večierka býva bezpečnejšie než ísť pešo? ...

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané

Pravda v reklame - John Kenney, Slovart, 2016
Pravda v reklame

John Kenney pracoval sedemnásť rokov ako copywriter v New Yorku. Od roku 1999 písal pre časopis The New Yorker. Román Pravda v reklame je jeho literárny debut. Fin Doland je osamelý a v živote to nikam nedotiahol...

  • Knihapevná väzba
    Vypredané


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„Hoci je iba päť základných farieb (modrá, žltá, červená, biela a čierna), ich kombinácie vytvoria toľko odtieňov, že za celý život ich nikto neuvidí všetky.“

Umenie vojny - Sun-c', 2013
Umenie vojny
Sun-c'