Rebecca Yarros. Všetkými zmyslami. Lindeni, 2024

So zelenou obálkou knihy o marketingovej komunikácii od vydavateľstva Epos

Použité filtre
Zrušiť filtre
Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania (2. diel) - Alexander Mateides, Epos, 2001
Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania (2. diel)

Spokojnosť zákazníka a metódy jej merania: 2. diel - Metódy.

  • Knihapevná väzba
    20,52 €
    -2 %
    Do 4 – 6 dní

Marketing služieb - Jaroslav Ďaďo, Janka Petrovičová, Miroslava Kostková, Epos, 2006
Marketing služieb

Autori nemali za cieľ venovať sa do detailov základným poučkám marketingu. Spoliehajú na to, že čitateľ, ktorý siahne po tejto knihe, už poznatky o základoch marketingu má a že jeho cieľom bude získať hlbšie vedomosti špecificky o marketingu služieb...

  • Knihapevná väzba
    19,90 €
    Na sklade 1 ks


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„Až vtedy som pochopil, že hoci realita je neraz desivá a bolestivá, je to jediné miesto, kde môžeš nájsť skutočné šťastie. Pretože realita je skutočná.“