Oceňme spoločne krivky našej planéty - Martinus, 2024

Knihy o marketingovej komunikácii od vydavateľstva Wolters Kluwer

Použité filtre
Zrušiť filtre
Aplikovaný marketing - Milan Oreský a kolektív, Wolters Kluwer, 2016
Aplikovaný marketing

Zámerom vysokoškolskej učebnice je predložiť aktuálne a autentické poznatky aplikovaného marketingu z vybraných oblastí, ktoré predstavujú teoretické výstupy vedeckej...

  • Knihapevná väzba
    10,90 €
    Na sklade 1 ks

Marketing podnikov cestovného ruchu - Marian Gúčik, Wolters Kluwer, 2018
Marketing podnikov cestovného ruchu

Za štvrťstoročie fungovania slovenskej ekonomiky v podmienkach trhového hospodárstva sa vytvorili podmienky aj na uplatňovanie marketingu v podnikovom riadení. Cieľom predkladanej publikácie je prispieť k rozvoju marketingového riadenia podnikov...

  • Knihabrožovaná väzba
    16,40 €
    Do 5 – 9 dní

Marketingová komunikácia v cestovnom ruchu - Vanda Maráková, Wolters Kluwer, 2016
Marketingová komunikácia v cestovnom ruchu

Prostredie cestovného ruchu sa vyznačuje výrazným konkurenčným bojom jednotlivých organizácií. Preto je veľmi dôležité odlíšiť sa od konkurenčných produktov, a to vytvorením...

  • Knihabrožovaná väzba
    13,40 €
    Do 4 – 6 dní
  • Čítanávýborný stav
    10,72 €
    Na sklade

Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu - Kristína Viestová, Wolters Kluwer, 2014
Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu

Cieľom monografie je vyplniť vákuum v odbornej marketingovej literatúre, v ktorej absentujú témy ako dejiny, vývoj a história slovenskej teórie marketingu. Text je štruktúrovaný do troch častí, a to krátky prehľad vývoja...

  • Čítanávýborný stav
    3,36 €
    Na sklade
  • Knihapevná väzba
    4,20 €
    Do 4 – 6 dní

Reflexná metóda a manuál reflexnej analýzy SWOT - Peter Jahn, Pavol Šimkovič, Radomír Brtáň, Lenka Theodoulides, Wolters Kluwer, 2016
Reflexná metóda a manuál reflexnej analýzy SWOT

Cieľom publikácie je priblížiť záujemcom metódu ReMe a jej teoretický základ v rozsahu potrebnom na jej praktické využitie. Preto nejde len o publikáciu, ale aj o praktickú PC aplikáciu vo forme...

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané

Interkultúrne aspekty medzinárodného marketingu - Soňa Supeková, Hana Janáková, Wolters Kluwer, 2015
Interkultúrne aspekty medzinárodného marketingu

Monografia sa venuje vybraným kultúrnym aspektom medzinárodného marketingu z hľadiska účinkov kultúrnych zmien v priemyselných zmiešaných spoločnostiach v rámci stredoeurópskeho regiónu v posledných rokoch...

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané

Regulácia elektronických médií - Ľuboš Kukliš, Wolters Kluwer, 2015
Regulácia elektronických médií

Rozhlasové a televízne vysielanie je nepochybne najregulovanejšou mediálnou oblasťou. Zatiaľ čo sa na tlačené médiá vzťahujú len minimálne formálne a obsahové požiadavky, tie elektronické sa spravujú mediálnym kódexom...

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané

Bankový marketing - Peter Štarchoň, Wolters Kluwer, 2018
Bankový marketing

Publikácia Bankový marketing zjednodušenou formou prezentuje existujúce princípy a špecifiká bankového marketingu a dopĺňa ich o aktuálne poznatky, reflektujúc pritom podmienky slovenského trhu...

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„Človek je bohatý v pomere k počtu vecí, ktoré si môže dovoliť opustiť.“

Walden - Henry David Thoreau, 2016
Walden
Henry David Thoreau