Lastovičie leto - Kristy Woodson Harvey, DOT., 2024

Knihy knihy o strategickom manažmente od vydavateľstva Wolters Kluwer (Iura Edition)

Použité filtre
Zrušiť filtre
Marketing - Jaroslav Kita a kolektív autorov, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2017
Marketing

Cieľom učebnice je poznanie základov marketingu a vytvorenie syntetickej predstavy o vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na zložité a neisté situácie a byť nástrojom...

  • Čítanávýborný stav
    17,52 €
    -20 %
    Na sklade
  • Čítanámierne opotrebovaná
    10,39 €
    -35 %
    Na sklade
  • Čítanámierne opotrebovaná
    13,02 €
    -20 %
    Na sklade
  • Čítanávýborný stav
    14,64 €
    -10 %
    Na sklade

Základy manažmentu - Mikuláš Sedlák, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2009
Základy manažmentu

Autor vychádza z premisy, že základom súčasnej spoločnosti sú organizácie určené efektívne plniť rôzne špecifické ciele. Môžu ich dosiahnuť len využívaním poznatkov moderného manažmentu...

  • Knihapevná väzba
    Vypredané
  • Knihapevná väzba
    Vypredané

Stratégia a strategický manažment - Jozef Papula, Zuzana Papulová, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2012
Stratégia a strategický manažment

Autori poukazujú na nový trend v strategickom manažmente a pri tvorbe stratégií , ktorý je založený na strategickom myslení. Úspešnosť stratégie závisí od schopnosti predstihnúť ostatných v myslení – vidieť to, čo iní nevidia,...

  • Knihapevná väzba
    Vypredané
  • Knihapevná väzba
    Vypredané

Strategický manažment a rozhodovanie - Mária Antošová, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2012
Strategický manažment a rozhodovanie

Publikácia je obsahovo uceleným súborom teoretických poznatkov a názorov ako aj praktických skúseností z oblasti strategického manažmentu. Rozširuje doterajšie poznanie o manažmente a dopĺňa ho o implementáciu stratégie ako osobitného...

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané

Nenašli ste titul, ktorý ste hľadali?

Napíšte nám a my sa ho pokúsime zohnať

Modely spotrebiteľského správania sociálnych tried pri tvorbe marketingovej stratégie - Janka Táborecká-Petrovičová, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2011
Modely spotrebiteľského správania sociálnych tried pri tvorbe marketingovej stratégie

Hlavným cieľom publikácie je navrhnúť modely spotrebiteľského správania sociálnych tried tak, aby mohli byť využiteľné pri tvorbe marketingovej stratégie podniku...

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„První čarodějovo pravidlo: lidé jsou hloupí.“