Telá - Klára Vlasáková, Literárna bašta, 2024

S brožovanou väzbou knihy o strategickom manažmente v slovenskom jazyku

Použité filtre
Zrušiť filtre
Odbytová stratégia - Štefan Majtán, Sprint dva, 2013
Odbytová stratégia

Publikácia obsahuje všetky podstatné súvislosti stratégie odbytu – (predaja), v podmienkach trhovej ekonomiky. Analyzuje kľúčové vzťahy oblasti trhu, sleduje...

  • Čítanávýborný stav
    11,61 €
    -10 %
    Na sklade
  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané

Synegetika v ekonómii a manažmente - Ignác Prno, VEDA, 2010
Synegetika v ekonómii a manažmente

Je evidentné, že ekonomické a spoločenské udalosti sa nepodobajú udalostiam, ktorými sa zaoberajú fyzici a chemici, lebo zahŕňajú mysliacich účasníkov. A mysliaci účasníci menia pravidlá ekonomiky, aj spoločernských systémov podľa vlastných predstáv...

  • Knihabrožovaná väzba
    8,00 €
    Na sklade 1 ks

Podnikateľské rozhodovanie - Anna Siekelová, Ivana Podhorská, Lucia Michalková, EDIS, 2024
Podnikateľské rozhodovanie

Podnikateľské prostredie často prináša komplexné rozhodovacie situácie, pri ktorých individuálny prístup k rozhodovaniu založený na empirických poznatkoch je považovaný za nedostatočný. Naopak vyžaduje sa formalizácia rozhodovacieho....

  • Knihabrožovaná väzba
    21,48 €
    -4 %
    Do 28 dní

Strategické partnerstvá ako fenomén globálnej ekonomiky - Eva Smolková, Infopress, 2009
Strategické partnerstvá ako fenomén globálnej ekonomiky

Cieľom diela je poskytnúť komplexný prehľad o strategických partnerstvách ako najvyužívanejšom strategickom nástroji súčasnosti, ktorý sa stal fenoménom globálnej ekonomiky a v súčasnosti ovplyvňuje odvetvové charakteristiky mnohých odvetví...

  • Čítanávýborný stav
    5,60 €
    -30 %
    Na sklade
  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané

Nenašli ste titul, ktorý ste hľadali?

Napíšte nám a my sa ho pokúsime zohnať

Strategický manažment - Andrea Sujová, Technická univerzita vo Zvolene, 2022
Strategický manažment

Vysokoškolská učebnica

  • Knihabrožovaná väzba
    25,99 €
    -4 %
    Do 4 dní

Požiadavky normalizovaných manažérskych systémov na marketigovú analýzu - Lucia Bartková, Belianum, 2021
Požiadavky normalizovaných manažérskych systémov na marketigovú analýzu

Vysokoškolská učebnica „Požiadavky normalizovaných manažérskych systémov na marketingovú analýzu“ sa venuje problematike marketingovej analýzy v kontexte požiadaviek normalizovaných manažérskych systémov. Vymedzuje marketingovú...

  • Knihabrožovaná väzba
    20,30 €
    -5 %
    Do 4 dní

Strategické analýzy s podporou strategického myslenia - Zuzana Papulová, Kartprint, 2012
Strategické analýzy s podporou strategického myslenia

Snahou tejto publikácie Mgr. Zuzany Papulovej, PhD. je prezentovať rôzne analytické a analytickosyntetické techniky, ktoré v súčasnosti ponúka teória strategického manažmentu, ale zároveň zdôrazniť potrebu uplatnenia kritického pohľadu v súvislosti s...

  • Čítanávýborný stav
    10,50 €
    -30 %
    Na sklade
  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané

Project cycle management - Ľubica Černá, Martina Jakábová, STU, 2008
Project cycle management

Súčasná podniková prax je poznamenaná riešením veľkej časti jednorazových úloh formou projektov. Problematikou riadenia projektov sa podrobne zaoberá projektový manažment...

  • Knihabrožovaná väzba
    7,57 €
    Do 4 dní

Zvyšovanie flexibility dodávateľsko-odberateľských reťazcov aplikáciou vybraných metód manažmentu ri - Lenka Veselovská, Belianum, 2022
Zvyšovanie flexibility dodávateľsko-odberateľských reťazcov aplikáciou vybraných metód manažmentu ri

Vedecká monografia „Zvyšovanie flexibility dodávateľsko-odberateľských reťazcov aplikáciou vybraných metód manažmentu rizika“ sa problematikou využívanie metód manažmentu rizika na zvyšovanie flexibility dodávateľsko...

  • Knihabrožovaná väzba
    15,72 €
    -5 %
    Do 4 dní

Medzinárodné strategické rozhodovanie podniku - Jana Sršňová a kolektív, SPRINT, 2010
Medzinárodné strategické rozhodovanie podniku

Internacionalizácia podniku. Teoretické základy. Faktory, motívy a ciele Rozhodovanie pre alebo proti internacionalizácii podniku – analýzy východiskovej situácie...

  • Čítanámierne opotrebovaná
    6,56 €
    -35 %
    Na sklade
  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané
Terminologický manažment verejnosprávnej tematickej oblasti - Ingrid Cíbiková, EDIS, 2011
Terminologický manažment verejnosprávnej tematickej oblasti

Vysokoškolská učebnica

  • Knihabrožovaná väzba
    14,80 €
    Do 4 dní

Strategické myslenie - Kolektív autorov, Slovart, 2002
Strategické myslenie
  • Autorský kolektív

Ďalšia z praktických príručiek edície Základy manažmentu, ktorá stručným a jasným spôsobom radí čitateľovi, ako hospodáriť s vlastným časom.

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané

Strategický manažment a rozhodovanie - Mária Antošová, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2012
Strategický manažment a rozhodovanie

Publikácia je obsahovo uceleným súborom teoretických poznatkov a názorov ako aj praktických skúseností z oblasti strategického manažmentu. Rozširuje doterajšie poznanie o manažmente a dopĺňa ho o implementáciu stratégie ako osobitného...

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané

Fakty a mýty o spoločnosti 5.0 - Peter Staněk, Vladimír Mařík, Dušan Doliak, Adrián Ondrovič, Wolters Kluwer, 2019
Fakty a mýty o spoločnosti 5.0

Rýchly technologický rozvoj, pretlak informácií rôzneho druhu, masové využívanie sociálnych sietí zásadne menia život jednotlivca, ako aj ľudskej spoločnosti. Ovplyvnia kvalitu života človeka a zmeny spoločnosti len v pozitívnom svetle alebo so sebou...

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané

Podnikanie v malých a stredných podnikoch - Elena Šúbertová, Kartprint, 2014
Podnikanie v malých a stredných podnikoch

Publikáciu spracoval kolektív autorov pod vedením doc. Ing. Eleny Šúbertovej, PhD., ktorí pôsobia na Fakulte podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, Cieľom knihy je pomôcť zorientovať sa začínajúcim podnikateľom...

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané

Modely spotrebiteľského správania sociálnych tried pri tvorbe marketingovej stratégie - Janka Táborecká-Petrovičová, Wolters Kluwer (Iura Edition), 2011
Modely spotrebiteľského správania sociálnych tried pri tvorbe marketingovej stratégie

Hlavným cieľom publikácie je navrhnúť modely spotrebiteľského správania sociálnych tried tak, aby mohli byť využiteľné pri tvorbe marketingovej stratégie podniku...

  • Knihabrožovaná väzba
    Vypredané


Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Nie je možné meniť veľkosť písma, formát je preto vhodný skôr pre väčšie obrazovky.

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na zariadeniach:

  • Pocketbook
  • Kindle
  • Smartfón či tablet s príslušnou aplikáciou
  • Počítač s príslušnou aplikáciou

Viac informácií v našich návodoch

Prečítate na:

Neprečítate na:

  • Kindle
Ako čítať e-knihy zabezpečené cez Adobe DRM?

„Pokiaľ ide o mňa, síce nechápem svoju mamu a oca a niekedy mi ich je ľúto, ale nemôžem si pomôcť, mám ich veľmi rád.“

Charlieho malé tajomstvá - Stephen Chbosky, 2016
Charlieho malé tajomstvá
Stephen Chbosky